slotverhaaltje - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Henk en Herma Speelman - WaarBenJij.nu slotverhaaltje - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Henk en Herma Speelman - WaarBenJij.nu

slotverhaaltje

Door: henk en herma

Blijf op de hoogte en volg Henk en Herma

12 Juni 2017 | Nederland, Hoogvliet

Beste allemaal,

Wij zijn weer veilig thuis. Prachtige reis gemaakt. Nogmaals dank dat jullie de moeite wilde nemen om onze verhalen te lezen en hierop te reageren.
Het uploaden vanuit Namibia of Botswana was een ramp, daarom heb ik alsnog een aantal foto's toegevoegd.

Wij zijn, zoals gebruikelijk weer aan het brainstormen voor onze volgende reis. Wat het gaat worden houden wij nog geheim.......

Groetjes van Henk en Herma

• 12 Juni 2017 - 17:40

Maja:

Welkom thuis! Fijn dat alles goed is gegaan.Nu weer wennen aan het "gewone" leven. Veel liefs!

• 12 Juni 2017 - 19:58

Wendy:

Was leuk om jullie verhalen te lezen. Welkom thuis.
    Geniet nog even na van de avonturen.
    Liefs, Wendy

• 12 Juni 2017 - 20:41

Jitte Jong De:

Mooie verhalen die veel herinneringen oproepen.
    Corine was ook blij met jullie contact.
    Succes met de overgang en geniet toch maar in het kikkerland.\
    groet, Jitte

• 12 Juni 2017 - 22:05

Marian :

Genoten van jullie verslagen !
    Welkom thuis !

Groeten Jan en Marian

• 13 Juni 2017 - 01:48

Ria Gaal:

Glad your home safely.. thanks for the travel stories. It made me travelling along with your adventures. Making plans for your next trip...AUSTRALIA..there is many more places to see. Trip to the Cape..best time From June to early September...whohoo.

• 13 Juni 2017 - 06:45

Marijke Fontijn: