Inloggen - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Henk en Herma Speelman - WaarBenJij.nu Inloggen - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Henk en Herma Speelman - WaarBenJij.nu

Inloggen

Door: Herken herma

Blijf op de hoogte en volg Henk en Herma

25 April 2017 | Namibië, Swakopmund

Voor alle zekerheid stuur ik iedereen de inlogcodes.
Bij de 1 lukt het wel en bij de ander niet.
De naam van het reisverhaal is: 4wielbakkie (de rest staat dan al ingevuld=waarbenjij.nu) en het wachtwoord is Nambot2917

Wij verlaten nu de kust en rijden landinwaarts, sorry voor jullie, maar het is hier al 24 graadjes boven nul.

• 25 April 2017 - 12:08

Elmi:

Het is toch winter bij jullie, ben je vergeten de min er bij te zetten.

• 25 April 2017 - 12:10

Henk Schaap:

Jullie eerste verslag ontvangen en het hoort/leest goed! Alle begin is goed en ik wens jullie een prachtige reis die jullie straks voorlopig blijven heugen!

Goed reis en veel plezier, groetjes Henk.

• 25 April 2017 - 15:47

Marijke:

Goeie reis!!

• 25 April 2017 - 15:48

Ria Gaal:

Hope to be able to read your blog. Have a great trip.

• 25 April 2017 - 18:55

Petra Van K:

heerlijk ik krijg heimwee naar dit land van jullie prachtige omschrijving. enjoy

• 26 April 2017 - 16:28

Wil Noorduin:

Wat een globe trotters zijn jullie toch. Hele bijzondere foto, die blauwe lucht en witte wolkjes op een rij.
    Heel mooi...

• 01 Mei 2017 - 14:57

Henk Schaap.:

Beste Henk en natuurlijk Herma, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Henk. Ik neem aan dat jullie nog in volle moet genieten van Afrika. Ik lees het verslag wel zo gauw het binnen komt. Neem er maar een heerlijk Zuid Afrikaans biertje op! Geniet er maar lekker van, dat kunnen ze je nooit meer afnemen!

Liefs en groetjes van Henk!

• 02 Mei 2017 - 11:46

Joke Van Assendelft:

Hallo HeHe,
    Gelukt, Mn complimenten hoe jullie dit alles weer op pootjes hebben gezet.
    Een mooi begin met mooie plaatjes, ga zo door !!!!!!!!!
    Een hele goede reis verder.
    een dikke Hug, liefs Joke

• 05 Mei 2017 - 15:34

Jitte Jong De:

Ik zie het weer helemaal voor me.

Wel heerlijk in het voorjaar.
    Mocht je nog langs Usakos komen (tussen windhoek en Swakopmund), stop dan even bij het Shell station. Daarachter ligt de vakschooldie wij aan het opzetten en uitbreiden zijn."Anistemi"
    Doe de groeten aan Sylvia Beukes of Steve Graham als die er zijn.Geniet en pas op onverwacht aanstormend water in rivierbeddingen..
    Groet Jitte